Sunday, August 24, 2008

Teresa Anti-Jawi goin' too far!!!!






















Teresa Kok mengepalai satu petisyen penduduk di Puchong kepada Datuk Satim Diman (ADUN Seri Kembangan) mencadangkan agar azan diperlahankan kerana didakwa menggangu ketenteraman penduduk. Ianya sama seperti cadangan Tan Seng Giaw (Ahli Parlimen Kepong) dalam parlimen pada tahun lepas. Di manakah Hassan Ali (Exco dari PAS) dalam hal ini? Bukankah tindakan itu jelas jelas menentang Islam?

This Bitch is goin wayyyyyyyy to far!!! Go fly your rocket elsewhere la! What kinda signboard requires bloody 3 languages?!! Morons! Bangsa Malaysia satu bahasa... & that is BAHASA MALAYSIA la bodohhhh.... how many people that could read chinese or even tamil? the arabic words is fore the sake of tourism. Fuckin morons!!!! Do u wanna politicize everything u sick bitch!!! Fuck DAP.... this aint no communist country la lakhanat punya kafir!!!

4 comments:

Floyd said...

read this bro.

http://gpmskedah.blogspot.com/

anaklangkawi said...

Cayalah bro.. moga byk lagi kepincangan di tunjukkan

Suri said...

kurang ajar cina ni.. bodoh. sekolah tak tinggi mana pun..

awang said...

Apa salahnya dengan cadangan tersebut. Sekadar cadangan. Kita pun boleh mencadangkan agar melucutkan kerakyatan rakyat yang tidak tahu berbahasa Melayu.

Papan tanda boleh sahaja ditulis dengan pelbagai bahasa yang ada di dunia ini. Bahasa Melayu tidak perlu ditulis pun tak apa sebab rakyat negara ini dah tahu berbahasa Melayu. Kan.

Cadangan yang baik seharusnya kita fikirkan dan pertimbangkan. Tapi, mampukah papan tanda itu untuk menampung semua bahasa tulisan yang ada di dunia. Barulah antarabangsa kan.